torsdag, november 06, 2008

Till min

enorma lycka har jag lyckats bli förkyld! Normalt sätt brukar jag göra en (inte för att citera Mc Donalds, men dom har praktiskt tagit ordspråket och gjort om den till sitt eget) big deal om det men det finns sämre saker jag kan gnälla om. Jag har ett trist arbete som jag måste lämna in på nu på måndag samt så ligger jag ungefär 100 sidor efter planeringen- inget kan dock jämföra sig med att jag måste åka in till universitetet imorgon (på min lediga dag såklart!) för att komma igång med arbetet tillsammans med mina arbetskompisar som för övrigt innehåller en borgare som hatar kommunalpolitiker och känner sig förtryckt av socialdemokratin... kan min dag ha blivit bättre....


PS: Obamas vinst var den enda ljuspunkten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat K, men du kan aldrig överträffan coolheten som finns i min blogg. Peace out