torsdag, november 06, 2008

blev lite smått

irriterad över att jag värken kunde kampanja med SSU distriktet idag på Arlanda gymnasiet eller kunde åka in till campus för att arbeta med uppgiften tillsammans med min grupp. Dagens höjdpunkt är att SSU-Sigtuna fått ca 5 nya medlemmar vilket betyder att jag inte längre har koll över hur många aktiva medlemmar vi är men om jag räknar rätt så är vi ungefär 20 st aktiva. Detta betyder att sedan jag fick uppdraget att bli ordförande av SSU-Sigtunas härliga medlemmar så har det aktiva-medlemsantalet ökat med ca 300% vilket man kan tycka är helt ok. Plötsligt är jag gladare och förhoppningsvis mindre sjuk... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

that's my brothet! Den ende SSU-ordförande som kan göra ett bättre jobb än Göris in the good old days. R.I.P fantasi Göris

Anonym sa...

Wow, bra jobbat! Kul att det går bra för er med dig i spetsen!