söndag, juli 02, 2006

Utan möjlighet att kunna ringa

Aouch!!

Hap! blir utan mobil i de kommande 2 till 3 veckorna. Några pixlar i skärmen har dött och det vägrar jag ha så igår lämnade farsan in den till affären men jag hade inte räknat med att det skulle ta så långt tid :P
Men det är inte allt som går sönder för mig, nyligen så gick mina hörlurar för min mp3 sönder igen för lixom fjärde gången Yeay!! Och inte nog med det förrigår fann jag mig spela (för första gången på åratal) fifa 06 och plötslig går dosan sönder! =(

...ska inleda min intesiva jakt på garantin så snart jag får krafter till det, det betyder att jag måste först somna och troligen kommer jag att glöma när jag har vaknat:P

Viva la Frace...
Brasilien torska, JAAAAAAA hade ju varit förjävligt att se dom vinna två gånger i rad.

till slut kommer jag nog att få höra några ord eller...några till:P av tjejen som jobbar på dagisen, hon när nämnligen fransk..... =/

- will miss you xD

1 kommentar:

Jocke Holmström sa...

Jaha du César... Min telefon tappade jag ju på Sweden Rock Festival :( Tekniken bara krånglar...
Hoppas du får tillbaka din telefon välbehållen :D
Och ha en skön sommar!