torsdag, juli 06, 2006

Gotland WTF

Som vi alla vet så brukar halva sveriges befolkinig resa bort under sommarlovet. Vanligtviss brukar de flesta svenskar resa utomlands ex Italien eller till Tysklands vm fest men denna sommar har jag märkt att allt fler åker till Gotland =/

Gotland?!?
Varför till Gotland för? Hur mkt kan det egentligen finnas att se på den där lila ön. Visst almedalsveckan med alla politiker kan va skoj att se.... Yeah right! Om man går tillbaxs till ordet Sommarlov så innehåller ordet 2 ord, (hänger ni med) alltså både Sommar och lov. Då kan man ju börja fråga sig frågan om man verkligen tar lov när man åker till Gotland för att lyssna på politiker och om hur de ska lösa sveriges problem, lov för mig är att ta ledigt från vardags livet och njuta av livet

Sedan finns ju självklart alla ruiner och den där jätte långa muren men jag skulle hellre vilja se Coloseum i Rom... xD

Till sist hittade jag värsta gryma bilden om hur Centern ska hjälpa oss protesterande ungdomar ;)

2 kommentarer:

Jocke Holmström sa...

Klockren bild, amigo! ;) Vart ska du åka i sommar då, blev det spanien?

Cesar sa...

jag tror inte att jag kommer att åka till spanien, kommer nog att vara här hemma men om denna värme håller sig så kommer jag nog inte att sakna Spanien så himla mkt:P