lördag, juli 01, 2006

Lördags morgon

Aouch!!

Vaknade idag som om jag hade varit på en fest och supit ihjäl mig dagen innan. Jobbet går väl helt ok,,de är färre barn nu och jag har blivit bjuden på kakor, tårta, glass och fått sluta tidiagre utan avdrag på lönen xD

Vm Fortsätter i högsta fart. Skandal säger många när England torskar mot en bättre portugal,,bah! säger jag sluta grina!!! speciellt till de så kallade "expert"kommentatorerna som surar. ENGLAND ÄR INTE SVERIGE det var inte vi som torska mot Portugal så sluta smuttskasta dom!
...kan inte klaga om Brasilien Frankrike matchen för att den spelas just nu =(

Såg mig själ i spegeln för en stund sedan,,kom på att jag ser fördrövlig ut när det gäller mitt hår. Har lixom inte klippt mig i några månader nu :P
..borde kanske göra det snart, om jag orkar något som jag sällan gör xD

Och till sist, många av mina vänner bloggar. Varför?? vet jag inte =/ men nu vill jag oxå göra det!!

1 kommentar:

Jocke Holmström sa...

Visst måste man börja blogga? Eller hur ;)