måndag, juli 03, 2006

Latino summer?"

Aouch..
Qué Caliente!!

Det finns nog inget värre att sitta ute i sex timmar och bokstavligen stekas av solen, om du aldrig gjort det förr så kan jag berätta att det är extremt frusterande :P
Jag sitter med mina två andra sommarjobbs kompisar under ett träd och försöka dämpa värmen, barnen... de få barn som finns kvar (min avdelning hade bara 3 barn idag o_O) springer runt och försöker ha roligt medan vi dör av tristes xD

My GOD!! jag hade absolut inget att göra idag,, sola kunde jag inte göra för att det har jag gjort för mkt av,,blir ju snart SVART!! Leka vill jag inte heller göra, jag kan ju lika gärna skjuta mig själv än att springa runt i denna värme men det jag absolut inte vill göra är att bada i barnens äckliga pool!

Jag saknar min mobil,,,inte för att jag prtatar mkt i den för att det gör jag inte men för att den har ju min älskade kammera i sig!! =(
Nu kan jag ju inte ta några foton,, det är det ju meningslöst att det är så vackert ute.

Till sist vill jag säga att denna sommar påminer mig lite om sommrarna i Spanien,,undrar om det kan va för att det är ovanligt varmt (alltså att det inte regnar som förra sommarn) och för att vart man än går så kan man höra latino musik. Kan det va för att det är fobolls vm och att alla fotbolls låtar är latino låtar....

2 kommentarer:

Jocke Holmström sa...

Hörru César... Akta dig för att klaga för mycket på jobbet på bloggen.. De kanske blir sura ;)
Kanske är det dags att gå ut nu. Suttit inne hela dan hittlis :( Ciao! Quiero sol!

Cesar sa...

Hehe idag var sista dan så de gör nog inget xD