onsdag, oktober 18, 2006

I'm back!

Efter en lååång strejk är jag äntligen tillbaka med att blogga! xD
jag har inte kunnat publicera bilder på en stund nu och har därför slutat blogga tills de blivit fixat och volia! nu är det äntligen fixat.

DET LÖNAR SIG ATT BOJKOTTA SAKER xD
se bara på mitt skpå som jag har idag,,skulle aldrig ha haft den utan min bojkott (som ingen märkte av förutom polarna xD)

så vad har hänt:P
Mintrarna har avgått:P som sulle illustrerar i sin nya blogg
http://sulle.blogg.se (by the way, bilden är tagen från aftonbladet:P)

Jocke har skaffat något mysko som heter flikr

Mats får inga comments (måste fixa det)

Bastrup skriver inte:P

och Maná är bättre än någonsin xD

10 kommentarer:

Anonym sa...

Skön serie du har där nere ! haha :p

Anonym sa...

hehe den är ju as skön xD

adamo sa...

du glömde att jag är bäst! :O

Anonym sa...

heheh ajust det glömde ju dig!, dumma mig xP
men är du inte säker att du menar tjockis xD

adamo sa...

jag är TEH gaytjockis 1, finns även en 2, en 3 och en som är ngativ ;)

Anonym sa...

hahha ajust negativa och positiva:P
Du får i dig för mkt Fysik och mattematik xP

adamo sa...

nee, bara matte, ig i fysik jue ;P

Anonym sa...

kemi då xD
och vadå ig du kan inte få ig :P

Erik sa...

Nu är vi båda igång igen ju cesar! :D, jag hängde på den där bojkottningen på grund av bilderna jag med.. =)

Anonym sa...

Bra att du är med igen
För en stund såg det ut som att alla hade sluta med att blogga :P
jocke saknas fortfarande i kommentar listan
come back Jocke!! xD