onsdag, april 23, 2008

sköööna ledighet

Skönt att vara ledig, egentligen är det inte en stor skillnad p.g.a att jag normalt sätt har en timmes lektion på onsdagar, men det är ändå skönt att vara ledig!

Var på en anställningsintervju igår och från och med nu jobbar jag på ICA. Kul att ha ett jobb nu och förhopnningsvis kan jag samla ihop lite pengar för att åka till Spanien :)

Stolt är jag också! Vi i SSU-Sigtuna har varit initiativ-tagare till ett samarbete mellan Sigtuna, Väsby och Sollentuna kommun. Vi mötes igår i Märsta och diskuterade fram massa roliga förslag till hur ett samarbete kan se ut. Förhoppningsvis blir samarbetet en succé.

Snart kommer några vänner över. vi ska se Chamipons League, FC Barcelona- Manchester united. Det blir kul med både fotboll och vänner och om man tänker efter, finns det något bättre än det? Aja nu ska jag njuta lite mer av solen och snart göra lite ordnig här!

Inga kommentarer: