söndag, april 06, 2008

Lugn dag efter galenskap

Var på Vilunda gymnasiet igår och gjorde högskoleprovet. Det var ett svårt prov med för många moment och för långa raster (om man frågar mig). Tack o lov för vänner, jag skulle inte ha pallat utan dem.

Det har varit mycket studenten tjafs på senaste tiden. i fredags fick jag min studentmössa, i torsdags började första skivan och snart är det sista ansökningsdag för vidare studier. Framtiden ser fortfarande suddigt ut men kul blir det i allfall med skivorna! =D

Trodde aldrig att jag skulle göra en typisk + och - avslutning men jag kände att det behövdes denna gång.

+ Rudbecksskolan, efter besöket vid Vilunda är jag så tacksam för att Rudbeck finns!

- Farbror co, Väsbys skam. Om man slår upp definitionen för kass resturang borde farbror stå som exempel, dålig service, dålig mat och lååånga väntetider.

Inga kommentarer: